حضور بازیکنان جوان بارسا در تمرینات تیم اصلی

تمرین روز پنج شنبه تیم به علت حضور تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی در اردو های تیم های ملی، با حضور بازیکنانی از تیم دوم بارسا برگزار شد.
ده نفر از بازیکنان تیم بارسا ب در کنار نه نفر از بازیکنان تیم اصلی در تمرین دیروز در زمین سیوتات اسپورتیوا شرکت کردند. همانند تمرین روز چهارشنبه، تمرین با حضور کمک مربی تیم، خورخه پائوتاسو برگزار شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پائوتاسو یک بار دیگر به جای تاتا مارتینو تمرین تیم را اداره کرد تا مارتینو بتواند با استفاده از زمان ایجاد شده در ایام تعطیلات بازی های رسمی و غیبت بازیکنان اصلی تیم، برای انجام کارهای شخصی خود، به آرژانتین بازگردد.
در حالی که اکثر بازیکنان بارسا در اردو های تیم ملی خود قرار دارند، بازیکنان بارسا ب به کمک تیم آمدند تا غیبت این افراد را جبران کنند. از تیم بارسا ب افرادی مانند سرجی سمپر، لوکاس گافاروت، خاویر اسپینوسا، پاتریک، خوان رومان، دنیس سوارز، پل کالوت، دنی نیه تو، خوان کامپینز و ساندرو رامیرز برای تمرین به سیوتات اسپورتیوا آمده بودند.
بهبودی مصدومیت ها
کارلس پویول و سرجیو بوسکتس نیز به برنامه های مخصوص خود پرداختند. کاپیتان پویول ترکیبی از تمرینات میدانی و بدن سازی را انجام داد تا بتواند پس از عمل جراحی زانو، به شرایط مطلوب بازگردد. در این میان، سرجیو بوسکتس نیز به تمرینات فیزیوتراپی پرداخت تا بتواند از مصدومیتی که در مستایا دچار آن شده بود و مانع رفتن او به اردوی تیم ملی اسپانیا شده بود، رهایی یابد.
آخرین تمرین این هفته تیم نیز امروز ساعت 10 صبح به وقت محلی در زمین سیوتات اسپورتیوا برگزار شد.

مترجم: علی رضایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, | 17:1 | نویسنده : صالح حیدری |
  • مطالب وبلاگی
  • شوم