تقلید از بارسا در حد لالیگا...

سایت گل- هوادارانی که روز شنبه در ورزشگاه اسپانیای شهر سانتوس برزیل حضور داشتند، با دیدن پیراهن بازیکنان تیم ژاباکارا، تیم دسته دومی لیگ پائولیستای برزیل به شدت متعجب شدند.

این باشگاه که در دسته دوم لیگ زیر20 ساله های پائولیستای برزیل توپ می زند، درسال 1914 توسط مهاجران اسپانیایی در  برزیل تاسیس شده و حالا با لباس هایی شبیه لباس های بارسلونا به میدان می رود. لباس دوم این تیم دقیقا مثل لباس دوم بارسلونا راه راه قرمز و زرد است و لباس اصلی این تیم هم از راه های قرمز و آبی شکل گرفته.

این تیم در سال 1959 موفق شد تا بر تیم سانتوس که پله رادراختیار داشت غلبه کند و این یکی از افتخارات این باشگاه برزیلی به حساب می آید. در حال حاضر ژوزه آنتونیو داماسکنو، سرمربی موقت این تیم است و امیدوار است که با فروش لباس های تیمش، این تیم بتواند درآمدزایی خوبی داشته باشد.

او در گفتگو با گلوبوسپورته گفته:« لباس دوم تیم بارسلونا خیلی شبیه به لباس محلی ژاباکارا است. رنگ های لباس تمرینی ما هم شبیه لباسهای بارساست و این موضوع می تواند میزان فروش لباسهای تیم ما را افزایش دهد.»

لباس راه راه زرد و قرمز برای این تیم برزیلی خوش یمن بود واین تیم در بازی روز شنبه اش موفق شد تا  با نتیجه 1-2 از سد سائو برناردو عبور کند.

باشگاه ژاباکارا که در سال 1914 تاسیس شده بود، تا سال 1941 با نام اسپانیا بازی می کرد ولی درآن سال برطبق قوانین مجبور شد تا نامش را به ژاباکارا اتلتیکو کلوب تغییر دهد.

foton

 



نظرات شما عزیزان:

عاشق شاه لئو
ساعت22:53---8 مهر 1392
بابا بارساست دیگه همه آرزوش رو دارن بذار اونا هم خوش باشن!

عادل
ساعت22:36---8 مهر 1392
وبلاگت عالیه ایول بارسا
من هم یه وبلاگ دارم اگه خواستی سر بزن ونظر بده
اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 22:26 | نویسنده : ترانه یار احمدی |
  • مطالب وبلاگی
  • شوم